Sunday 18 March 2018

BIODER AQUA SOFT 24 SAAT NEMLENDİRİCİ KREM




Bioder  Aqua Soft 24 Saat Nemlendirici Krem Sevgili  Bengü'nün  #bybngilemersinde etkinliğinde hediye edilen güzel ürünlerden birisi.
Benim cildim kıştan bahara geçerken bölgesel kuruluklar yaşayan bir cilt. Bu ürünü bir süredir kullanıyorum ve kullandığım süre boyunca nemlendirme üzerinde yazan nemlendirme vaadini yerine getiren bir ürün ! Ayrıca yüzüme sürdüğumdeki yumuşacık yapısı ve harika kokusuna bayılıyorum.


İçerisinde Omega 6, Omega 9 bakımından zengin pamuk yağı, ipek proteini, Pantenol, Gliserin ve E vitamini bulunuyor. Bioder Aqua Soft‘un içinde bulunan  İpek proteini ile cilt gün boyu nemli ve ipeksi bir dokuya sahip olurken,kırışıklıkların oluşumu engellemeye de yardımcı oluyor. İçerisinde İpek protenini olan ürünler benim hem cildime hem de saçıma çok iyi geldiği için bu ürünü rahatlıkla sizlere tavsiye edebilirim. #bybngilemersinde


 photo http---signatures.mylivesignature.com-54494-42-E7A91D706FA254AA1C0EA2829900B9B7_zpsflz9sdli.png

No comments:

Post a Comment