Thursday 25 May 2017

NYX Soft Matte Lip Cream Rujlar

NYX SOFT MATTE LIP CREAM RUJ YORUMU

Nyx Soft Matte Lip Cream rujlar kremsi yapılarıyla severek kullandığım Nyx rujlarım arasında. Kuru dudaklara sahipseniz ve mat likit rujların dudaklarınızı çok fazla kurutup gergin hissettirmesinden şikayetçiyseniz bu rujların kıvamlarını seveceğinizi düşünüyorum.


Nyx Soft Matte Lip Cream ‘ lerin paketi  kendi renklerini  gösteren standart plastik bir tüp şeklinde ve siyah süet mat görünümlü kapağı var. Uygulama aplikatörü ise gereksiz yere  çok fazla ürün toplamayan uzun  ince bir  sekilde. İlk anda aplikatöre fazla ürün almamak ve rahat sürmek adına çok avantajlı olduğunu düşünüyorum . Rujların kıvamı sanki bir çikolatalı mus gibi ve ürünü açtığınızda çok hoş vanilya kokusu geliyor 💓. Asla sizi rahatsız etmiyor  aksine hoşunuza gidiyor ( benim çok hoşuma gidiyor ☺) . Az önce de dediğim gibi aplikatör çok fazla ürün almadığından ben 2 kat sürdüğüm zaman ,yani aplikatörü iki kez ürüne batırıp çıkardığımda istediğim kapatıcılığa ulaşmış oluyorum. İlk sürdüğünüz anda hafif parlak bir görüntüsü oluyor ama sürdükten  6 – 7 dakika sonra matlaşıyor. Eğer gün içinde bişeyler yiyorsam biraz tazelemem gerekebiliyor ama yemek yemiyorsam çok sabit bir şekilde bozulmadan  3 – 4 saat dudağınızda kalabiliyor ve dudaklarınızı kurutmuyor. Bu da benim birçoğunuz gibi en çok hoşuma giden tarafı !

Bende 3 farklı rengi mevcut. Bunlar sırayla; London, Stockholm ve Abu Dhabi. Bu üç renkte nude tonlarda renkler.


London ; Sıcak tonda açık mat kahverengi. Eğer çok açık bir teniniz varsa daha da kahve görünebilir. Benim de en favori rengim London. Rahatlıkla her makyajın tonuna uyduğunu düşünüyorum.


Stockholm ; London ve Abu Dhabi ye oranla daha pembeye kaçan  bir nude rengi. Koyu göz makyajlarında dudaklarınızın biraz daha geride kalmasını istiyorsanız bu rengi tercih edebilirsiniz.


Abu Dhabi ; İçlerindeki en koyu mat kahverengi nude olanı.

 NYX Soft Matte Lip Cream leri severek kullanıyorum ve farklı renklerini de mutlaka denemeyi düşünüyorum 💋.





 photo http---signatures.mylivesignature.com-54494-42-E7A91D706FA254AA1C0EA2829900B9B7_zpsflz9sdli.png

No comments:

Post a Comment