Tuesday 30 January 2018

Rituel de Beaute Topuk Çatlağı ve Nasır Gidermeye Yardımcı Stick



Rituel de beaute topuk çatlağı ve nasır gidermeye yardımcı stick #bybngilemersinde etkinliğinin en sevdiğim ürünlerinden. Ayak konusunda biraz hassasım ve sürekli yumuşacık olmasını isterim. Malum çalışınca ayaklarımız bütün gün ayakkabının içinde kalıyor, iyi materyallı ayakkabı giydiğimiz halde sürtünme oluyor ve bu da nasıra sebep veriyor. Bu nedenle hergün elimden geldiği kadar nemlendirip masaj yapmaya çalışıyorum. Bu ürün stick roll on gibi bir ambalajda. Ben bu yönden kullanımını çok pratik buldum. Bir kaç gündür kullanıyorum ve gerçekten ayak parmaklarımdaki sertleşme olan yerlerde yumuşatmaya başladı. Düzenli kullanımda daha da etkili olabileceğini düşünüyorum.Kokusuz nötr olması da çok hoşuma gitti. BİM marketlerinde ve ritueldebeaute.com dan temin edebilirsiniz.








 photo http---signatures.mylivesignature.com-54494-42-E7A91D706FA254AA1C0EA2829900B9B7_zpsflz9sdli.png



No comments:

Post a Comment