Wednesday 10 May 2017

PARIS HILTON STROBING /AYDINLATICI PALETI


PARIS HILTON STROBING /AYDINLATICI PALETI


Paris Hilton’u sanırım tanımayanımız yoktur . Yüksek sosyete bir ailenin kızı olmasının yanında bugüne kadar adını bizlere daha çok büyük partiler düzenlemesiyle duyurdu. Kendi ismini verdiği kıyafetlerinin de olduğunu biliyorum. Ama bu strobing kit/aydınlatıcı paleti elime ulaşana kadar Paris Hilton’un makyaj ürünleri çıkardığını bilmiyordum ve bu palet ilk kullandığım ürünü oldu.


Paleti ilk kez açıp elimle biraz dokunduğumda çok beğenmiştim, inanılmaz güzel pigmentli ve parlak göründü. Ama ne yazıkki ful makyaj yapıp aydınlatıcı olarak bu paleti ilk kez  kullandığımda hiç sevmemiştim. Ben ilk önce fan brush dediğimiz geniş açılı bir fırçayla uygulamıştım . O fırça sanırım ürünü yeteri kadar alamıyordu ve aydınlatıcı yüzümde çok fazla görünmüyordu. Daha sonraki denemelerimde ise real technics’in ucu sivri fondoten fırçası /pointed foundation brush ile denediğimde ürün yüzümde inanılmaz güzel durdu ve bu ürünü ilk önce beğenmediğime çok pişman oldum. O gün bu gündür severek kullanıyorum.


Paris Hilton Strobing Kit/ aydınlatıcı paleti 6 adet altın, şampanya ve pembe tonlarda aydınlatıcıdan oluşuyor. Bütün aydınlatıcı pudralar dokunduğunuzda gerçekten çok yumuşak dokulu ve pigmentliler. Yüzünüze uyguladığınızda uyguladığınız yerde kalıyor ve asla dağılma ya da  kayma yapmıyor. Ayrıca sabah sürseniz akşam makyajınızı çıkarana kadar kadar uzun süre kalıcılığı var diyebilirim. Yüzünüze inanılmaz güzel bir aydınlık hissi veriyor. 
Aşağıdaki resimlerde de ciltte duruşunu rahatlıkla görebilirsiniz.







Açıkçası ürün beni kalitesiyle çok şaşırttı. Bu derece güzel olacaklarını sanmıyordum, orta kaliteli bir aydınlatıcı bekliyordum ama yanılmışım !


Paketlemesine gelecek olursak ; ana  gövdesi siyah olan ve altın renginden oluşan dantel desenli bir kapağı var. Materyali ise sert kartondan. Ayrıca on kapağının orta kısmı şeffaf sert plastikten yapılmış ve böylece içindeki tüm ürünleri görebiliyorsunuz. Asla kolay kolay eğilip bükülecek bir paket değil. Açılıp kapanması da çok rahat.Herhangi bir renkteki aydınlatıcıyı yanınızda taşımak isterseniz rahatça paletten  çıkarıp yanınızda taşıyabilirsiniz. Palet size bu rahatlığı veriyor. 
Genel olarak ben ürünü çok beğendim !!! Keşke ülkemizde de satışı olsa. Ama fırsatınız olursa mutlaka yurtdışından getirttirmenizi tavsiye ederim. Ürünün fiyatı 18 dolar ama benim için indirimda 5 dolara alındı.



 photo http---signatures.mylivesignature.com-54494-42-E7A91D706FA254AA1C0EA2829900B9B7_zpsflz9sdli.png

1 comment: