Sunday 28 May 2017

Lorac Blush/Bronze Duo

LORAC Blush/Bronzer Duo



Merhabalar, bu postta sizlerle Lorac markasının bu güzel allık / bronzer ikilisiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Bendeki rengi Blush/Bronzer Duo 'HOT&SPICY'.

Öncelikle ilk söylemek istediğim benim fikrime göre bu ürün kış aylarından çok  yaz aylarında kullanım için daha uygun çünkü hem allık hem de bronzer kısmı içinde ışıltılar barındırıyor.

Paketi ilk açtığınızda sol tarafta çok tatlı bir şeftali tonunda allık sağ tarafta ise sıcak tonlarda bir bronzer var. Her ikisi de yan yana muhteşem görünüyor. Dokunduğunuzda inanılmaz pigmentliler.  İlk bakışta Nars orgaşm allık  ve laguna bronzer ikilisini andırıyor ama Lorac’ın bronzeri daha ışıltılı .



Dediğim gibi ürünler çok pigmentli , fırçanızı ürüne çok fazla bastırmadan hafif dokunup almanız her iki yanağınız için yeterli olacaktır.
Bence bronzer kısmı da tek başına allık olarak rahat bir şekilde kullanılabilir. Yazın bronz teninize çok hafif uyguladığınızda doğal ışıltılı sağlıklı bir görünüme sahip olabilirsiniz.  Gün boyu çok fazla tazeleme ihtiyacı da duymuyorum. Bu da kalıcılığının yüksek olduğunu gösteriyor.
Çok  açık bir teniniz varsa bu ürün biraz koyu gelebilir ama orta ve ortadan koyuya  doğru tenler için  ideal renkler.




Paketlemesine bayıldığımı belirtmek istiyorum. Siyah yuvarlak orta büyüklükte bir kutu, rahatça makyaj çantanıza sığabilir. Allık ve Bronzer ‘in altında bir bölüm daha var orda da aslinda uzerinde Lorac yazan küçük bir uygulama fırçası var ama ben resimde fircanin diger tarafini cevirmemisim, kusura bakmayin ☺ Ben bu fırçaları daha çok yüzüme kontur yapmak için kullanıyorum ☺ .
Ürünü ben Amerikdan aldım, fiyatı 30 dolar. Ama isterseniz ınstagramdan 'amerikadaniste' ya da 'alalımgüzelleselim' gibi hesaplardan bulabilirsiniz. 



Gayet kullanışlı bir aynasının olması da artısı.  Kalıcı ve yüksek pigmentli oluşuyla genel olarak yaz ayları için kullanabileciğiniz güzel bir allık .





 photo http---signatures.mylivesignature.com-54494-42-E7A91D706FA254AA1C0EA2829900B9B7_zpsflz9sdli.png

No comments:

Post a Comment